Endless winter

My short film from this winter.

4 megjegyzés:

  1. Drumul ala pare sa duca spre...Polul Nord, Andras! La Timisoara vremea s-a incalzit in ultimele 3 zile. Azi au fost plus 6-7 grade pe la ora 13 si zapada a inceput sa se topeasca. Dupa-amiaza a fost insa ceata dar eu sper, totusi, sa vina primavara:)

    Am nimerit abia la a 3-a incercare, iar al 2-lea cuvant e imporibil! Eu am dezactivat chestia asta la mine. Nu stiu de ce au schimbat sistemul?! Multa lume se plange de el si, in curand oamenii vor evita sa mai lase commenturi(:

    VálaszTörlés
  2. How hauntingly beautiful. Super like!!

    VálaszTörlés
  3. It's gorgeous, I have never seen snow ...

    VálaszTörlés
  4. @Traveling Hawk: si aici la noi incet dar se incalzeste, eu astept primavara!!! :)
    Poate ca aste e si cauza pentru comenturi putine.

    @Loree: I'm glad you like it!! :)

    @Remei: Thanks!The snow is beautiful, i like it ;)

    VálaszTörlés